it will only get better

Igår var det utgång som vart ganska lyckad om ni frågar mig:) är lite små besviken på vissa bara... Efter krogen skulle jag, Rickard och Joel dra hem till Rickard och spela tv-spel men neeeeej han hoppa inte av bussen den jäkeln så där stod vi och bara kolla på bussens r*v som åkte iväg. Sen gick vi iaf upp och spela tills Nisse, Mattias, Jakob och Kim kom då jag blev lite mobbad för hur jag spelade men kan ju säga att jag slog Rickard HÅRT när dom hade gått. varför är det ingen som ser när jag är sådär duktig:)
Kom iaf hem kl 5.45 kanske och ställde kl på 11 för att vi ska ut och sola+ plugga idag men hade visst ställt den på 10... hmm kuuuuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0