Please, get out, get lost

Dagen före grisfesten då:) ska bli riktigt roligt:) min outfit är klar så allt som är kvar är att det ska bli torsdag;)
Idag har jag suttit i skolan från 9.00- 16.30 så idag har jag varit effektiv:) men känns inte som jag har minsta koll på sakerna vi ska kunna nästa torsdag ändå=/
Imorgon är det basgruppsmöte sen föreläsning till 11.30 tror jag det var=/ sen är det förfest vid 15 kanske;) sen grisfest kl 17 eller 18 har hört så olika:S
Har pratat väldigt mycket med min fru de senaste dagarna och jag saknar henne=/
Känner bara att jag längtar till alla där hemma nu=( Men snart kommer jag hem:)
Nu är det iaf nästan sommar:) solen skiner och det är varmt:)

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

aa du har varit duktig du:)

2009-05-27 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0