Take a chance on me

Torsdag idag och tror det är första gången jag inte går till kåren... känns ju lite skumt. Ingen som vill gå dit med mig så då skiter jag i det. Idag har jag varit på stranden med Emilie, Pamelia, Johanna, Rickard, Joel och någon annan kille som jag tror heter Rasmus men det är inte säkert=P har fått lite färg, inte mkt men lite iaf:)
Imorgon ska vi grilla om det inte regnar vilket det säkert kommer göra men ändå. Känns väldigt svårt just nu med tanke på att man har 20 kr kvar på kortet och vi får pengar den 25e. inga pengar på mobilen och frysen är nästan tom:S har ätit samma sak i 3 veckor snart känns det som men är väl kanske bara 2 dagar. snart får vi pengar! wie


Såg en katt igår som var så lik min bebis=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0