Fading like a flower

Jaa så var det tisdag igen. och idag var det att gå upp tidigt hos älsklingen för att han skulle åka vid 7.45 så jag kila hem och fixa mig för jag började kl 9 med basgrupp i skolan dock var 3 st försenade och det förstör humöret för en del. Sen blev det hem och plugga. Igår blev det ny färg på håret oxå:) var nöjd när jag gick därifrån sen på kvällen blev jag osäker sen så blev jag nöjd idag igen=P
Vid kl 6 ska jag på middag hos gullan. hon ska göra korv stroganoff och ris:) har inte ätit ris på hur länge som helst. Sen kommer min man på kvällen:)
Igår efter frisören köpte jag ett par nya skor(mc boots typ) och en ny berlock till mitt thomas saboarmband. blev ett "E" bara:) Någon som vet var man kan köpa ett par lite tjockare gråa strumpbyxor? hittar ingenstans:S


dags att kila
chillivippen

Kommentarer
Postat av: erica

aaaw, E för Erica ;)

2009-09-27 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0