Wishing's just no good

Förändring! som jag skrivit förut så försöker jag bättra mig på vissa saker som att förbättra mitt humör och att aldrig lita på någon som inte gjort sig förtjänt av det. Jag ska aldrig tro gott om någon innan jag vet.

Igår var det iallfall inflyttningsfest hos ysta, gasmask och tillman. Det var rätt roligt. Sen fick massa människor för sig att åka in till stan och efter att ha vunnit eller förlorat ett vad(kommer inte ihåg vilket det var) så följde jag med till slut oxå för att gå ut. Men eftermaten var det prat om att åka hem istället men helt plötsligt ändra sig alla och skulle ut ändå men jag kände att jag inte riktigt hade lust längre så jag gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0