Whats the point?

Igår kom Rickard hem så gick till honom efter mötet. Skulle egentligen vart på möte kl 16.00 men min mage tyckte det var en dålig idé så låg hemma och försökte bli bättre och gick på det senare. Ida vakna jag hos Rickard och gick hem till mig direkt typ då det inte fanns något att göra och han var i skolan och skrev tenta. Sen kom han hit en stund och gick sedan till Joel så fick vara ensam en liten stund för sen kom Ysta och åt lunch sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och inte gjort något alls!

Dagar som denna längtar man hemhem till kompisarna och mamma, speciellt mamma som man kan prata med om nästan allt!

Then you came to me and you said
I was not really sure enough how to feel
I pretend like you're not real
Then you came to me and you said
I was not really sure enough how to feel
To pretend like you're not real to me


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0