You don't even know me

Jag har sån hemlängtan idag och inget känns riktigt bra. Har helt enkelt haft en dålig dag bara. Vaknade vid elva och gick upp direkt nästan och åt frukost. Satte mig vid datan och prata lite med folk. Sen har jag varit på willys och handlat glass, mums! När jag kom hem så ringde min underbara mamma till mig och pratade lite, berättade om en jätte hemsk grej som hade hänt. Blir så ledsen på hur elaka och hemska människor kan vara:(
Ska snart ner på möte och sen ska jag och Ysta försöka springa en lite längre runda än den vi brukar hoppas den är bättre för mitt dumma ben som jag har lust att kapa av ibland. Så frustrerande när man verkligen vill göra något och det kommer i vägen:(
.
Love can fade, can break away
can be forgotten, but not replaced
You might lose hope, you might lose faith
but don't throw it all away, cause your afraid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0