Walk idiot walk

Ja då börjar veckan verkligen rulla, igår åkte jag mest bil känns det som. Ysta kom förbi på lunchen och pilla lite på min data. Efter han gått kom kungen och höll mig sällskap tills vi skulle till amiralen med knott och calippo. Lämna in min data och de tog emot den och skulle lämna in den så fick jag en lånedator som inte gick att strarta från början då försökte jag starta om den och det funka inte. Fick be Linné om hjälp då han gjorde precis samma sak som jag bara det att den funkade:O

Idag har jag varit i Ronneby och städat kåren sen när vi kom hem var vi så jäkla trötta så både jag och kungen höll på att somna men precis innan gick vi till linné och tog tag i lite viktiga saker. Sen gick jag hem och hade ont i magen hela kvällen typ:( Orkar inte min dumma mage:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0