Dagen före tenta

Sista dagen innan tentan imorgon på sjukdomar och sen på fredag är det läkemedelsräkning. Känns rätt lugnt inför imorgon nästan ovanligt lugnt:O  Blir nästan lite orolig för jag inte är minsta nervös. Trillade ner för våran skoltrappa som är väldigt brant så åkte pulka nedför fem trappsteg men klarade mig ganska bra, fick bara lite ont i armen. satt och plugga från klockan tio till fyra så kände mig rätt duktig sen åkte jag och Ysta in och köpte skor till honom och mobilskydd till mobilen. Hittade även ett par vinterskor till mig som jag la undan till imorgon, så får vi se^^

Dessa hittade jag i en affär, typ likadana som jag har men mina har börjat läcka in:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0