For everything you do

Idag har jag varit på gymmet helt själv för första gången! Kan inte säga annat än att jag är så sjukt stolt då jag är väldigt rädd för gym av någon anledning. Hade basgrupp halv nio och mellan den och föreläsningen kl halv ett blev det ett gympass mellan och det var sjukt skönt. Föreläsningen hade vi dock haft i början av terminen så gick rätt snabbt ändå. Hem och vänta på att ysta skulle sluta jobbet så vi skulle in till stan och fixa liten grej till lördag och sen tog vi en fika och gick hem. Imorgon blir det plugg i skolan då jag och gulli ska göra lite till vår projektplan. Tråkigaste temat än så länge, är bara massa forskningstrams. Nu har jag spenderat halva kvällen med sex and the city och ska nu fortsätta med det:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0