Hej hopp

Idag hade jag tenta kl nio på morgonen  så har varit och skrivit den nu och som tur var så var den typ exakt likadan som Fridas tenta som hon gjorde som vi har pluggat på hehe^^ Sen vart det lite räkning i bibliotket och sedan in till stan för att köpa nya vinterskor och tur är väl det för de jag gick i var helt blöta när jag kom hem:O Nu sitter jag här i sängen och har bytt simkort på min mobil och har plockat lite. ska nog ta och sätta mig och fixa alla mina miljoner papper som ligger på skrivbordet:O Sen blir det mer räkning och kanske fixa några fler ovvemärken. Sydde på tio stycken igår åtta nya och två gamla som lossnat så kände mig riktigt duktig^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Yay! Tur man kan vara till hjälp för någon ;)

2010-12-02 @ 16:55:49
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0