It's so fluffy!!

Hej bloggen tänkte försöka mobilblogga för första gången. Tog ett tag att förstå hur man gjorde;) hehe Idag har typ varit lite fullt upp. Först till skolan och typ väl framme fick jag sms om att jag var tvungen att gå hem och hämta ett kvitto till warface så gjorde det och hämtade även lite saker till mig med. Sen pluggade jag och Gullan. Efter det gick jag hem till R och kolla lite film och åt innan bion kl nio. Kom till bion och satt och lyssna på början(utan bild) och sen sa de att projektorn inte funkade så fick pengarna tillbaka och sen gå hem och på vägen matade jag söta ankor och svanar:) hihi älskar dem, de är så sjukt söta att jag ville ta med alla hem^^

Kommentarer
Postat av: Guppy

Hahahha, gillar att du inte kan nöja dig med en utan du måste få med dig alla hem. ^^

2010-12-11 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0