Motgångar..

Tänker faktiskt vara bitter detta inlägget så den som inte vill läsa sånt sluta läsa NU!
Happ klarade tydligen inte barntentan så blir ett nytt försök i början på januari så bara till att börja plugga igen.. Orkar verkligen inte. JAG VILL HA LOV! Projektplanen tar verkligen all tid just nu och sen ska jag hinna trycka in lite annat plugg och ett socialt liv.. Hej då världen kommer tillbaka i början av januari! Fick dessutom en telefonräkning på 905 kr..Hur fasiken lyckas man med det???? Ringde och då sa de att den var för både december och januari bra man skriver det!
Om fem dagar åker jag i alla fall hemhem. ska bli så skönt att komma hem och träffa familjen och vännerna och ge bort lite klappar så klart^^ Sen vid nyår ska jag nog vara här nere igen om det inte händer något väldigt roligt hemma.

Årets önskelista
  • Dvd
  • Sex and the city boxen
  • Nya byxor
  • Parfym
  • Handskar
Kolla så duktig jag varit och kommit på saker^^ Brukar alltid sitta till sista veckan och komma på saker och brukar inte lyckas så bra heller;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen till klubben! (Alltså den där man inte klarar barntentan på första försöket, men andra..!) Du får gärna låna min gamla tenta (som emilie har) Och plugga på, fast den var väl typ exakt samma som den ni hade.. Men plugga på gamla tentor så fixar du den galant :)

2010-12-16 @ 17:55:14
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0