Never gonna be alone

Genom livet så har man får man väldigt mycket fina vänner som man antingen växer ifrån eller som man behåller livet ut. Min första kompis hette Nina och vi träffades på dagis och vi håller fortfarande ihop även om vi har det på distans. När hon flyttade från lilla byn träffade jag Kajsa som jag var bästa kompis med fram till sexan sen växte vi ifrån varandra. På högstadiet umgicks jag mest med Patti men när jag började på gymnasiet så träffade man nya kompisar och det blev som det blev. Där träffade jag underbara bästa Erika som kommer från Hölö hon med. Hon är fortfarande en av mina bästa kompisar även om det är långt mellan oss. Träffade även Carl och Malin under denna tid och pratar väl inte så mycket med dem längre tyvärr. Sen flyttade jag ner till Kalrskorna och träffade ännu fler underbara personer. Träffade ett helt gäng med tjejer som brukade umgås. Umgås med vissa fortfarande men det är absolut inte som förr. Träffade även en hel del fina människor när jag började aspa för att bli sexmästerist här nere. Träffade även min granne Linné, så fort jag behöver prata så kan jag gå över till honom. Träffade även Gustav som jag kan prata med om allt. När man tänker så ser man hur många underbara personer man har runt omkring sig och man ska skatta sig lycklig som har dem.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin du är <3

2010-12-14 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0