Watch me burn

toooodiiiiiluuuuu
Idag har jag haft basgrupp och börjat med projektplanen som inte direkt är så rolig. Sen gick jag hem och åt lite lunch och sen iväg och köpte gymkort så nu jäklar ska här kommas i form. Kan även berätta att jag slagit mitt rekord på att inte äta upp kakorna i mitt skafferi. Har nog legat där i två veckor och innan har de max varit kvar i två dagar:O Duktigt av mig! Imorgon har vi föreläsning så ska väl gå på den och kanske försöka plugga lite med kanske. På onsdag har jag pass med gyminstruktören så får väl se hur det går. Känner mig så dum på gym usch hoppas man blir av med gymfobin nu. Borde försöka lämna tillbaka mina skor imorgon med om jag har tid och lust. Får mina nya senast på onsdag, YAY

Kanske ska säga att jag klarade läkemedelsräkningen och fick alla rätt(som man var tvungen att ha). Var 24 pers som kugga och 30 som klarade, sjukt många som inte klarade sig tyvärr. Men är så sjukt stolt över mig själv som inte är så jätte haj på matte^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0