Alla <3ans dag

Haft praktik idag och sen hem och ska gå och handla om en timme med Rickard, Pamela, Joel och Gullan så ska vi äta lite tacos efter:) Denna dag är ju till för att visa sina nära och kära EXTRA mycket hur mycket man tycker om dem. Så har ringt och pratat med min mamma och pappa en sväng.

Sen så till den viktigaste då, min kära och älskade Rickard. Som aldrig gör det jag ber honom om men vet ni?! jag älskar honom ändå.

Han är det finaste jag vet och jag älskar allt han gör.
Till och med när han bara sitter och spelar. Du gör så jag vill bli en bättre människa älskling!
Du är min dag, min gårdag och min morgondag. 
Det finns ett väldigt bra citat: Dröm inte om ditt liv utan lev dina drömmar.


Kommentarer
Postat av: tarzan

även fast du muppar dig och får för dig att jag inte gör något så älskar jag dig. <3

2010-02-17 @ 12:46:23
URL: http://www.tarzan<3emelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0