Shopping torka

Jahapp idag har man varit i stan och shoppat lite. känner verkligen att jag vill ha massa kläder men hittar typ inget!!:S men till slut i de två sista affärerna så hittade jag först en vår jacka som skulle kostat 600 som bara kostade 300 nu;) sen hittade jag en vanlig casual väska som jag spanat in jätte länge från åhlens som nu var på halva priset. Var riktigt nice att för en gångs skull hitta något på rea. brukar aldrig göra det:S
ååå har kollat ghost whisperer och usch vad man verkligen blir rädd att förlora dem man älskar. usch usch usch hoppas jag aldrig behöver förlora en man eller mina framtida barn.

Lägger upp bilder på dagens inköp lite senare men nu är det greven av montecristo med min man^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0