En fråga utan svar

Måndag och om 3 veckor är jag antagligen hemma i Karlskrona igen! ska bli underbart. Men först blir det lite mer jobb, 14 dagar kvar att jobba nu!
Idag var min data klar oxå men eftersom min syster slarvat bort mitt kvitto och sket i att ringa och fråga dem så ska min pappa hämta den imorrn. Idag har varit en riktig pissdag då det för det första var mkt reklam och är riktigt omotiverad till att jobba och vara här. sen att min syster inte kan tänka lite själv...

Nog om det. Jag vill ha en maxi klänning, ni vet en sån som slutar vid fötterna och utan axelband men hittar verkligen inte någonstans:O några tips nån?

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns inte på nelly, bubbleroom, la redoute, halens, ellos, h&m, lindex, gina eller om du söker på nätet? :P

2010-07-06 @ 09:07:46
URL: http://emmajson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Nej inte en sån jag vill ha:(

2010-07-06 @ 09:39:00
Postat av: Frida

Jag hittade min dröm på HM devided! Den är iof med axelband men med smock vid brösten så dem kan man lätt ta av.. :)

2010-07-06 @ 10:35:22
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0