Gullungar!

Äntligen hemma i kna igen och det känns rätt skönt faktiskt!:) Just nu sitter jag i min lilla lägenhet och myser medan jag hör regnet:) Maten står på spisen och livet känns allmänt bra! Förutom min bajsdator men det är väl som vanligt typ:P  Igår skulle jag dricka lite vin med Molina så lite vin blev till en flaska helt plötsligt:O Men vart inte jätte full som förra gången jag drog i mig en flaska. Sen kom kungen och ysta förbi så vi satt och prata en stund sen vart det hem och sova och vaknade jätte hungrig och törstig och hade bara gammal saft hemma!:O Så blev att handla det första när molina vaknade:)
Jävlar vad långt detta blev men ska fixa lite med maten så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0