I send this smile over to you

Tisdag idag, har bytt från cykel till elbil på jobbet idag då mina knän inte riktigt vill som jag vill. Så nu försöker jag ta nya tag och försöka klara de 8 dagar som är kvar.

 

Min data är på elgiganten igen då trådlösa fortfarande inte funkar(har suttit på golvet vid dörren till mitt rum då sladden inte räckte längre). De skulle vara en "tekniker" på elgiganten denna vecka som skulle kolla på den så pappa åkte in med den tror inte att äckelgubben är där inte, nej han kommer igen på måndag!!!!

 

Har pratat med min mamma lite i telefon idag, har inte pratat med henne sen i lördags:O hon hade gått 30 m idag:) Blir så stolt att hon är så duktig och tränar!:) Så träna på så du kan komma hem snart!


Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars, I could really use a wish right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0