Säg ingenting till mig

Sista dagen på jobbet idag och nu känns det underbart skönt att slippa och på måndag får man lön så då bär det först av till frisören och klippa mig om jag inte kan göra det tidigare för Jesper ska åka till kna på måndag så funderar på att åka med honom. är lite roligare om man får sällskap:)

Imorgon ska min mamma få komma hem över natten bara! men det är ett stort steg ändå. För 5 veckor sen visste ingen vad som var fel på henne och efter den första hemska veckan visste ingen om hon någonsin skulle kunna gå igen eller kunna göra saker själv! Men hon har bevisat alla att om man vill så kan man! Du är bäst!

Fick ett samtal från elgiganten idag oxå där de sa de inte kan göra något åt min dator så bara lära sig leva med den typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0