The wedding day!

Idag har Viktoria gift sig med sin Daniel, och det var jätte fint! Jag hade verkligen inte tänkt kolla på mer än vigseln men när jag såg den så blev jag så rörd av deras kärlek som verkligen syntes så väl. Det kom till och med en liten glädje tår.
Jag måste ju erkänna att jag har haft mina tvivel på denna man men efter idag så försvann de! Åh de var så vackra!


Bilden är lånad från DN

Lite om min dag då, har varit och köpt springskor så hoppas inte jag får ont i benet i dessa med för då tänker jag lämna tillbaka dem! Jag och pappa åkte ut med båten och la i nät. Vi såg 5 havsörnar och sen hade en liten fågel lagt ägg i vår båt:O men vi försökte att inte röra dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0