Mami!

Imorgon är det precis en vecka kvar till min mamma kommer och hälsar på:) Är planerat vi ska gå på spa på tisdagen, ska bli mysigt, sen äta lite gott och umgås lite. För er som inte vet är jag en liten morsgris och pratar med min mamma nästan varje dag även om jag bor så långt bort. Hon är en riktig ängel! Hon ställer verkligen upp för alla även de som kanske inte förtjänar det. Efter hon har varit här är det typ bara 3 veckor max tills jag åker hem för sommaren:)

Hitta denna som är så otroligt söt ska kolla på stan imorrn om det finns någon kjol i sånt mönster istället. Vad tycker ni köpa eller inte köpa?

Maxi New Shoulder Top SEK 159, Vero Moda - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0