Here I go

Oj var tog dagen vägen? Imorgon är det inte lika mycket spring hoppas jag. Ska till stan på förmiddagen sen plugga och kanske åka till R sen och äta middag och kolla film. Ska ju iväg till spiik på fredag efter skolan. Nu har jag bestämt mig för att köpa gymkort på friskis och ha så man bara kan vara där på morgonen då det bara är då jag vill träna ändå(minst folk där då;)) Så nu jäklar ska här kommas i form! Tänkte jag får gå och köpa det nästa vecka då spiik är över och man har lite extra kilo att gå ner:P

Sitter och kollar på kvinnors hemliga liv och idag handlar det om kvinnor som slår sina män. Förstår verkligen inte hur man kan slå någon man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0