Countdown

Hej bloggen
Denna helgen bara försvann:O Mamma och pappa kom som sagt i torsdags och då hann vi inte riktigt hitta på något då jag hade möte och sen på fredagen åkte vi in till stan och kollade runt fick ett par bokstäver man har i hyllor och en fin tavla som jag måste fixa kort till när jag åker hemhem nästa gång. Vi uträttade lite ärenden och sen middag på resturang, var jätte trevligt:) Sen på lördagen åkte de hem rätt tidigt tyvärr, är alltid värst precis när de åker:( Men som tur var det kindergar?en på dagen så var rätt bra man hade något att göra. sen idag har det varit aktivfix på kåren sen klockan tio till sex. var lite segt. Har mest suttit och skrivit på min tenta så det var helt okej, fått ihop 700 ord till idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0