Heaven

En regnig lördag idag, vaknade vid tio typ och sen låg jag och drog mig i sängen till halv 1 typ, underbart! Då kom kungen så skulle vi åka till amiralen och handla lite gott till kvällen^^väl där bestämde vi att vi ska äta middag tillsammans innan det börjar så det ska bli trevligt. När jag kom hem ringde jag telia för att kolla eftersom när jag beställde mitt abonnemang så får man ju bekräftelsemail där min adress inte stod vilket jag tyckte var lite konstigt så skulle bara kolla upp det. Killen jag prata med fatta inte varför det blivit så men men. Tar max två veckor sen har jag nytt abonnemang^^

Igår var det myskväll hos molle skulle varit alla tjejer men blev bara tre, jag, knott och molle men vi hade skit kul ändå. Drack vin och spelade jag har aldrig hihi det var roligt.
Funderar på att lägga mig och powernapa lite nu innan man ska fixa sig inför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0