Krångel krångel krångel

Happ inte haft en så där dunder bra dag. Har haft fullt upp hela dagen med att fara fram och tillbaka till och från skolan och in till stan en sväng och fixa det sista till kinky night. Har ringt telia efter de mailat tillbaka (efter att jag ringt dit två gånger för att kolla så de hade min adress) och sagt de INTE hade min adress men nu ska det vara fixat så hoppas man får det där brevet snart så mobilen är på gång för jag håller på att bli galen på min som lägger på och har ett eget liv. Sen när man kommer hem klcokan halv tio för att bara ta det lugnt så spiller man ut en hel kanna med juice... så var bara börja torka.

Imorgon har jag i alla fall bara basgrupp i 1 ½ timme så sen kanske men får lite tid att plugga lite läkemedelsräkning kanske:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0