Like a glove

Har varit på vårdcentralen idag istället för hemsjukvården kul men lite långtråkigt:/ Gav min andra intramuskulära idag i armen!:O sen mötte jag R och gick och köpte jeans, eller rättare sagt letade jeans men har ju sån jäkla idiotisk kropp som inte passar till jeans för om dem sitter bra i rumpan sitter dem hemskt i midjan eller tvärtom så jobbigt:(  men hittade till slut ett par för 900 kr:O men det får det vara värt om de sitter som de gör:) orkade inte ta eller hitta någon bild så blir en annan dag kanske. så nu går jag runt i mina jeans och gummistövlar för att kolla hur mycket jeansen töjer sig och gå in mina skor^^

Nu ska jag duscha så jag orkar upp imorgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0