Why don't you keep me close to you

Ännu en söndag:O Imorgon är det praktik som vanligt och har bara sju dagar kvar sen är det tillbaka till skolan som faktiskt ska bli skönt!:) Igår var det kårkväll var rätt nice i början men blev inte riktigt som planerat för min del men vad skulle jag förväntat mig. Känner mig helt förvirrad i allt vet inte vart jag ska ta vägen. Vill egentligen prata med mamma men hon är inte här.. men hon kommer hit på torsdag i alla fall!:) Som tur är finns Linné som jag alltid kan prata med och litar på till 110 %, tack för att du är du!:)

Idag har varit en riktigt seg dag, vaknade halv två:O sen var det nästan direkt till gulli och färga hennes hår och direkt efter det promenad med ysta och på möte strax efter.

We have no past, we won't reach back
Keep with me forward all through the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0