-.-

Hej bloggen
Klockan är nu 06.04 och jag har varit uppe sen kl 02.39. Somnade vid typ ett(vilket jag kan tacka min tupplur vid lunch för) och vaknade igen vid typ 02.39 av att jag hade svin ont i magen och av ingen bra anledning och enda sättet att inte ha ont var att sitta, så gissa vad jag gjorde.. jooo jag satte mig och sydde märken på min ovve eftersom det skulle vara gjort innan lördag då vi åker till danmark.
Efter jag sytt en timme eller två så satte jag mig vid tv för så fort jag la mig kom magvärken tillbaka:( Min väckarklocka ringer om 20 minuter för att jag ska hinna fixa mig och åka till praktiken men om inte min mage ger sig snart blir det nog ingen praktik idag heller:/

Kommentarer
Postat av: Emma

krya-på-dig-kram

2010-09-23 @ 09:36:24
URL: http://emmajson.blogspot.com/
Postat av: Erica

Du måste kolla upp din mage. sådär ska det inte vara. Puss

2010-09-23 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0