I got you babe

Dagen började med att jag åkte till stan och fixa lite saker och sedan hem. Satt hos Linné en sväng och pratade. Sen var det dags för skolan och börja tänka på hemtentan..Usch gillar inte alls att skriva sånna:/ Efter det åkte vi till systemet och inhandla allt gott till imorgon, jag och lill-rauk hittade t.o.m grädde på systemet;) Mycket bra size på den^^
Nu sitter jag hemma ska snart bege mig ut och springa hade jag tänkt. Ska bli rätt skönt att få röra lite på sig. Imorgon ska jag till Danmark!! Pratade med mamma för en liten stund sen det var 10 år sen jag var där:O sist var jag på legoland å sånt roligt nu är det fyllegrej egentligen. Ska bli nice i vilket fall som helst. Ska försöka ta lite kort att lägga upp på söndag men bloggen är tyvärr helt död imorgon. Åker klockan 07.00 och kommer hem igen vid typ 23.00 sen direkt efter det ska vi på kåren så kommer nog hem rätt sent så jag inte kommer orka lägga upp något då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0