My all

Äntligen torsdag! nej men vänta jag ska ju jobba imorgon också så blir ingen sovmorgon för mig imorgon!:( Pratade lite med mamma på väg från jobbet och hon är så sjukt duktig! Den 20e juni åkte hon in till akuten med bröst/ryggsmärtor den 26e opererades hon för en infektion i spinalkanalen. Efter operationen kunde hon knappt röra sig och vänster sidan var helt borta. Läkaren och sjuksköterskorna sa att hon kanske aldrig skulle kunna göra saker som hon kunde förut. det var inte ens säkert att hon kunde gå igen. Idag körde hon bil igen för första gången sen hon blev sjuk! Hon är nästan tillbaka som vanligt igen! Hon går med stavar/käpp fortfarande men det är ju inget problem.<3
Snart ska jag ner på kafferep och kanske ska ta en springtur efter det. har inte bestämt mig än men har lust att springa idag även fast jag har lite små träningsvärk på framsidan av låren:/
Nej nu ska jag kolla lite tv tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0