We broke each other's hearts

Har egentligen bara en dag kvar på praktiken denna vecka som dessutom är halvdag men tänkte försöka jobba på fredag med så man kan ta lite ledigt veckan man slutar och koncentrera sig på den där dumma hemtentan. Är ju aldrig en lugn stund känns det som. I helgen är inte kåren öppen så ska försöka plugga på lördag och slappa hela söndag så man orkar en ny vecka.

Satt och fundera lite på det här med kroppsideal lite. Började titta tillbaka lite på mitt projekt jag gjorde på gymnasiet som handlade om ätstörningar dock mest om anorexia. Det var sjukt intressant att göra det vill jag lova. Skulle vilja läsa om det nu med men får väl istället ta fram det jag gjorde och läsa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0