Ångest

God morgon
Igår var det phest vilket märks då jag vaknade upp och hade ångest över gårdagen. Hade roligt tills min mage fick kramp då blev det att gå hem för min del. Idag har jag bara legat i sängen och kollat serier och inget mer. Känner att det får vara så idag. Imorgon är det föreläsning så lika bra att ta det lugnt idag.

I fredags var jag hemma hos älskling och då åt jag faktiskt lite fel mat, fläskfilé med pommes. Var riktigt gott så ångrar inget. Vägde och mätte mig med eftersom jag hållt på i snart en vecka och ingen förändring än så länge men hoppas på att det börjar minska efter denna veckan.

Just det provade min nya concealer igår och den funkar skitbra! Kommer fortsätt köpa denna vill jag lova!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0