Det fanns en gång en soldat

Hej bloggen
Förlåt jag har verkligen inte haft något roligt att berätta. Har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Mest tränat och skrivit på min sista hemtenta EVER!!!!( hoppas jag)
Har kommit sådär halvvägs så det känns jätte bra! speciellt när den inte ska vara inlämnad förens den 28e^^ Så känner mig väldigt duktig måste jag säga^^ Tänkte den ska vara klar innan den 21a då jag åker hem till lilla underbara byn!
Igår var jag på kåren och körde en omgång twister, vilket var roligt. Ser alltid fram lika mycket till torsdagar:) Sen vid typ halv tolv gick jag över till Brown en sväng där det var lite partaj:) Blev dock ingen alkohol och gick hem tidigt eftersom jag hade lektion vid halv nio på morgonen-.- 
Ogillar starkt våra tidiga fredagar som vi haft hela terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0