High on life!

Hej bloggen!
känner mig så oerhört lycklig just nu. Vet inte varför eller någe kanske är för jag ska få klippa mig imorgon eller för att jag stressat hela morgonen och är klar med nästan allt innan jag åker hem imorgon! Eller kanske för de ringde från ett ställe jag sökte jobb på och ville ha en intervju!!!!!!:D

Känns tråkigt att man inte hinner med sånt för det är röda dagar hela tiden då jag är hemma. Längtar till imorgon då jag ska få klippa mig kan jag ju säga, har spanat in en frisyr som jag ska klippa. Hoppas bara jag passar i det^^ Sen ska både min syster och Molina hjälpa mig och färga om det lite;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Life is goooood! :D

2011-04-20 @ 14:00:33
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0