I'd give my life for yours

God morgon bloggen.

Jag har fått någon dille på att kolla klart på serier jag börjat se nån gång först började jag med prison break nu kollar jag på Buffy och vampyrerna lite (jag vet den är jätte töntig men måste få veta hur det slutar, får hon Angel eller hur blir det?!). Jag kommer ihåg när jag såg det när jag var mindre och hur rädd jag var när jag såg det och hur snygg Angel är i serien! nomnom. Problemet med mig och filmer är att jag verkligen vill att livet ska vara så där fint och romantiskt. Jag vill ha riktig filmkärlek med allt det där romantiska och perfekta.

Kom att tänka på en sak då. Har läst en blogg ett tag och hon har startat en egen hemsida som hon säljer sina tavlor. Jag kan ju säga att när jag börjar tjäna lite mer pengar så ska jag helt klart köpa några av hennes tavlor. Här har ni länk till hemsidan Formeli.

Här har ni en av hennes tavlor (citat från SATC;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0