If I could find your heart I would pull it from your chest

Hallå där
Idag har jag varit på jakt efter en hårfärg och lite annat smått å gott. Tjejen jag pratade med i butiken sa att jag måste färga av mitt hår och sedan färga det ljusbrunt vilket verkar väldigt omständigt och slitsamt för håret:(
Men det får bli efter flummen och min arbetsintervju så jag inte ser ut som skit då.
Erika var med mig i stan, ska snart åka hem till henne om en stund. Min pojkvän har inte varit den bästa på att höra av sig idag heller... I och för sig är hans päron hos honom men hade varit lite roligt med något sms eller två:(
Nu ska jag försöka fixa mig lite och åka sen.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0