Kvällsbekännelse

Hej bloggen
Idag har varit en rätt låååång dag. Gick upp på morgonen för att ha basgruppsträff och vidare till ett träningspass på friskis:) Åkte vidare in till stan för att kolla efter ett par byxor som gick helt åt pipan då jag tydligen gått upp mer än jag ville:(
Gick direkt från stan till R och kollade film och umgicks lite innan jag skulle iväg på KNAs i skogen med mina småttingar. När det blev kallt gick jag, Linn och Molle hem. Jag satte mig med skolsaker och tillbaka på fest i grannhuset^^
Nu ska jag snart sova då jag ska upp och träna imorgon bitti igen. Har verkligen fått upp träningsmotivationen igen efter att ha varit sjuk i två veckor. Så där har vi hela min dag;)

Jag måste erkänna en sak, Jag blir alldeles för avundsjuk på andra!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0