Mums

Hallå bloggen!
Idag har jag varit väldigt ineffektiv vill jag lova. Hade en lite förelsäning från nio till elva sen gick jag hem och la mig och kolla serier! Eller nej nu ljög jag, gick hem bytte om och tog en powerwalk till affären för att handla lite ingredienser till min lunch:D Blev så sugen på någon god pasta med sås och mums när jag såg på Kenzas blogg att hon hade gjort kräftpasta. Eftersom jag inte tycker om kräftor så gjorde jag med fläskytterfilé, champinjoner och vitlök. nomnomnom!

Imorgon är det tillbaka till det strikta nyttiga som faktiskt inte är så farligt^^
Idag har jag btw varit helt sockerfri(förutom alkhol) en vecka! Det är nog det längsta jag klarat men jag är stolt ändå!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0