Never pay the reaper with love only

Hello
Blev ingen springtur nu på kvällen då det blåser sjukt mycket här i stan:( Men imorgon efter basgruppen ska jag iag köra igen:) Längtar redan!
Läste på Tyras idag att Style by Tyra ska börja med bikinis och jag kan ju bara berätta att jag kommer försöka få tag på en av dem!:O Finns en sjukt snygg som jag vill ha!
Förhoppningsvis har jag kommit i någelunda form till dess med:) Var nere på kåren en sväng innan jag och lilla Linné skulle gå och handla. Var bara in och hälsade lite innan Linn kom och vi skulle gå.

Snart är det dags för mig att åka hem:D Idag är det exakt två veckor kvar! Det ska bli jätte skönt att få åka hem till mami lite:) Direkt när jag kommer hem är det flummen med:)

Jag i massa frigolit på flummen förra året^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0