Post påsk

Hallå
igår var det påskmiddag för hela slanten hemma hos oss. Nästan hela släkten som bor i sthlms trakten var här. Blir rätt lugnt när alla åker, nästan lite för lugnt!
Idag var det tänkt att jag skulle åka till mormor och sedan kanske träffa Nina. Men en av mina mostrar hade bestämt sig för att ta hem henne till sig så blev ingen mormor idag:/ Men imorgon ska jag nog hinna med det. Blir nog iaf en dejt med Nina hoppas jag. Sen är det inte mycket mer jag ska göra innan jag åker egentligen. Ska försöka träffa Erika imorgon igen så vi träffats mer än en gång under påsk. Sen på tisdag bär det förhoppningsvis av mot lilla Karlskrona igen! Jag har saknat det vill jag lova^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0