Stressat

God morgon solstrålar!
Idag började dagen inte så bra:P Råkade försova mig eller ja jag stängde av klockan två gånger och när jag vaknade så var det 10 min kvar till jag skulle börja så var att slänga på sig kläder och smink och springa ner. MEN när jag skulle sätta på mig mitt linne så hade jag så bråttom så jag slog till och rev mig själv. Jätte bra start:P
Blev dock bara 5-10 min försenad så gjorde inte så mycket.

Efter basgruppen satte sig jag och Micke och fixa en av våra studieuppgifter så nu är den klar. Bara en kvar plus hemtenta som jag nog ska börja med på torsdag eller så:)


Så här ser jag ut nu ett litet sår och aningens röd det är tur min concealer är så bra så den täcker någelunda!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0