Time goes by

Hej bloggen.
Förlåt för att jag är dålig på att uppdatera. Har varit rätt mycket. Igår var det in till systemet och fylla på för helgens studentphest! Direkt efter så hade vi invigning för det nya sexmästeriet. Åh vad jag längtar tillbaka!!! Idag har jag föreläsning mellan 13-16 eller jaa introduktion av nya kursen ska det vara. Efter det ska jag gå och hämta ut våra pass till i helgen:D Åh det kommer bli awesome! Idag ska jag även bada för första gången i år.

Idag så skrev även en kompis till mig eller ja egentligen är det väl mitt exs kompis men vi pratar med varandra ibland vi med. Mitt ex hade en del djur som jag är väldigt fäst vid. har alltid varit. Så nu hade ett av dem gått bort så berätta han det för mig. Usch det känns så hemskt men det är väl naturens gång helt enkelt.
R.I.P Sally<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0