Spa besök

Idag har jag och mamma varit på spa i söderköping. Vi var på Söderköpings brunn spa/relax måste ju säga att själva behandlingen var toppen dock tyckte jag lokalerna kunde varit bättre. Fanns inget omklädningsrum utan man fick byta om i små bås och sedan gå och duscha på ett annat ställe där folk satt och basta. De som satt och basta hade en sjukt bra utsikt över den personen som stod och duscha kan vi väl säga. Tur vi var helt ensamma där typ;)
Jag gjorde i alla fall en helkroppsinpackning med lera och där ingick ansiktsmassage, hårbottenmassage och lite olika krämer och även ett mineral bad som jag nästan höll på att somna i för det var så skönt;) Var bland de bästa 1 ½ timmarna i mitt liv vill jag lova^^
Innan spa besöket åt vi glass på smultronstället och ojojoj donuts och glass kan det bli bättre?!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0