It shine for you

Hej hopp
Idag har jag jobbat kväll på praktiken och man känner att man växer sig in i sin roll lite för varje dag. Min handledare sa till mig i måndags att hon märkte jag varit ledsen/mått dåligt i helgen men att jag var tvungen att försöka att inte tänka på det. Visst jag försökte att inte tänka på det i helgen oxå men är svårt när allt runt omkring nästan kunde förbättras ganska mycket. Men nu jäklar kör vi! Ska f*n fixa detta!
Kollade på en lägenhet igår och älskade den! Både badkar och balkong så hoppas hoppas hoppas!! Har två dagar kvar på praktiken denna veckan var av en är på barnkliniken sen väntar 4 dagars "ledighet" eller snarare plugg;) Men det gör inget för sen jobbar jag bara onsdagen samma dag är det hjulsittningen!!!:D Känner glädjen börjar komma tillbaka:)

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH lyyyx! Mina krav för en lägenhet är badkar och balkong! :D

2011-12-08 @ 02:56:26
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0