Jag tror du söker efter mer än du ser men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.

Dag ett av två på praktiken denna vecka och det gick väl bra förutom att min handledare hade kvällspass som vi studenter inte visste om. Längtar till lördag då förhoppningsvis alla kompisar är här igen. I alla fall de som flesta, hehe har inte glömt bort min tjejer i storstan;)
Kan inte sluta längta tillbaka hemhem, var inte riktigt färdig där för denna gång känner jag. Men men blir väl fler tillfällen:) Är bara räkna ner dagarna på praktiken och för flytten och examen förhoppningsvis.
Ibland undrar jag hur vissa människor tänker... Hur kan man vara så egoistisk, haha sitter och kollar på filmen 27 dresses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0