My head keeps spinning and my heart keeps breaking

Är så sjukt less på detta nu. Den här sista terminen på högskolan har varit den värsta perioden i mitt liv so far! Ingen och inget har lyckats sänka mitt självförtroende och tron på mig själv som BTH har lyckats med. Allt började med C-uppsatsen som från början 3 personer av 22 klarade nu har 4 av 22 klarat den. BTH har mage att säga att det är oss elever det är fel på för att våran klass har varit en dålig årgång. Det är inte första gången de säger så heller. Om jag var skoltrött innan så slår inget hur jag känner nu. Efter tentan kände jag bara att jag inte orkade fortsätta länge och nu är det 10 gånger värre. Känns som allt går emot på alla möjliga sätt. Är mest rädd för att när jag åker hem över jul kommer jag inte vilja åka tillbaka ner hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0