Alone

Hej bloggen
Är aningens depp idag av någon anledning. Min bikini har inte kommit som jag skrev förut och den jag planerade att beställa från VS är slut och kommer inte skickas förens den 30/7 och kommer då antagligen inte komma hit tills jag ska till Turkiet och då går hela planen åt fanders å jag står här med en ynka bikini..
Sen känner jag mig bara allmänt ensam. Min pojkvän är inte här och det känns inte som han vill träffa mig direkt heller. Igår var en riktigt tung dag på jobbet som gör så man inte riktigt är sugen på nästa pass. Jag som börjat gilla mitt sommarjobb annars. Kanske beror på att vi bara var vikarier som är nya allihopa som det egentligen inte ska vara sådär. Känner mig allmänt skabbig och inte alls på topp idag.
Imorgon är det i alla fall prat om Tullen som är lika med utgång! Blir en rätt lugn kväll för mig då jag ska jobba lördagkväll så ska inte dricka mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0