First day!

tjollahopp!
Idag hade jag första dagen på bostadsgruppen där jag ska jobba. Det har gått rätt bra ska dock bli skönt att få jobba själv sen. Man känner sig så övervakad när man går bredvid och ska göra saker framför personalen. Idag skrev jag på mina lönepapper och det var inte så jätte dåligt med tanke på att jag inte jobbat inom vården innan.
Efter jobbet så cyklade jag hem så vi hoppas på inte allt för mkt träningsvärk imorgon så jag kan cykla dit imorgon när jag jobbar kväll:) Om jag cyklar en mil om dagen så lär jag komma i rätt bra form!:D Är dessutom innen på dag 3 med bara bra mat och frukt och det känns super! Så solsemester v32 here i come!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0